Writer's pictureWespa

Wespa oli vieraana Suomen Suunta Striimissä - Aiheena SGL ja avaruuselämä

Niko Riekkovaaran ylläpitämä Suomen Suunta kanava Youtubessa käsittelee mm. poliittisia aiheita. Poliittisten aiheiden lisäksi Riekkis pitää myös Usko tai älä nimisiä striimejä, joilla on tarkoitus käsitellä mysteerisempiä aiheita ja mukana on myös vieraita. Olin muutama päivä sitten mukana kyseisessä striimissä ja kerroin Suomen Galaktisen Liiton toiminnasta sekä yleisesti Maailmamme salaisuuksista ja avaruuselämästä. Keskustelimme myös mm. mielenkiintoisimmista ufokeisseistä sekä Egyptin historiasta. Videon voit katsoa suoraan alta.

Jos video ei toimi, niin voit katsoa sen myös suoraan Suomen Suunta kanavalta Youtubesta tai vaihtoehtoisesti Tokentubesta. Tämän lisäksi muutama viikko sitten julkaisin uusimman Mitä UFOA jakson, joka käsittelee tällä kertaa P'nti lajia ja heidän kiinnostustaa ihmislajia kohtaan. Voit katsoa tämänkin videon tästä alta.

Jos linkki ei toimi, niin suuntaa suoraan Leveli 2 kanavan videolle Youtubeen. Niin ja tähän loppuun vielä ilmoitusmuotoista asiaa. Olemme järjestämässä ensi Sunnuntaille (27.2.2022) UFO-iltamaa Tampereen lähellä, jonka aikana bongailemme ufoja, meditoimme, chillailemme, tutustumme toisiimme ja koitamme saada kontaktia ulkoavaruuden avaruussukulaisiimme. Jos sinua kiinnostaa kyseinen tapahtuma, niin lisätietoja voit lukea tapahtuma-artikkelistamme, jonka lopusta voit myös ilmottautua mukaan tapahtumaan.