Writer's pictureWespa

Webinaari Transformaation ajasta torstaina 24.10 klo 18

Transformaation aika - 3D:stä 5D:hen webinaari-luento pidetään torstaina 24.10 klo 18. Missasitko Vesa Äijälän luennon Hengen ja Tiedon messuilla? Ei hätää, sama luento pidetään nyt webinaarina uuden materiaalin kera. Webinarissa kerrotaan mm. mihin olemme menossa ihmiskuntana, miten olemme kehittymässä 3D:stä 5D:hen, mitä kaikkea mielenkiintoista on tapahtunut menneinä vuosina, miten maailman kaaoksen keskeltä kukoistaa uusi aika, oliko Ouamuamua alus, mikä on Maapallon lähelle ilmestynyt "toinen Kuu", miten avaruuskulttuurit liittyvät Maapallon kehitykseen ja paljon muuta. Alla videoesittely webinaarista.

Alun luennon jälkeen voit esittää vapaasti chatissa kysymyksiä. Kesto noin 1h 30 min. Ajankohta: Torstai 24.10 alkaen klo 18 Hinta: 5,90 € - Vähävaraiset sekä SGL:n jäsenet 3,90 €. Paikka: Voit seurata webinaaria tietokoneelta tai puhelimeltasi. Webinaari esitetään yksityisenä Youtubelivenä maksaneille (linkki lähetetään sähköpostiisi, viimeistään 2 tuntia ennen webinaaria). Etukäteisilmottautuminen: Ilmottaudu mukaan sähköpostiin wespafin@gmail.com tai yhteyslomakkeella (otsikoksi "Webinaariin"). Saat maksutiedot sähköpostiisi.

Webinaarin järjestää Suomen Galaktinen Liitto ja sen pitää Vesa Äijälä. Webinaarista jää nauhoite ja sen voi katsella myös jälkikäteen linkistä. Tervetuloa mukaan. :)

Suomen Galaktinen Liitto maapallo logo