Writer's pictureWespa

NASA vastaanotti oudon pulssin - Elena Danaan: "Osa Galaktisen Federaation operaatiota"

Ihmiskuntaan otettiin yhteyttä Maan ulkopuolisten toimesta, kertoo Elena Danaan. NASAn astronautit havaitsivat oudon pulssittavan äänen Elokuun viimeisenä viikonloppuna, jonka epäiltiin tulevan Boeingin Starliner avaruuskapselista. Ääni muistuttaa ikäänkuin sydämenlyöntiä sekä tutkan havannointipulssia. NASA on ilmoittanut, että äänessä ei ole mitään pelättävää, eikä se vaikuta suoritettaviin avaruustehtäviin. NASA väittää äänen tulleen kaijuttimen säädöistä johtuneesta kierrosta Starlinerin ja ISS:n välillä ja kertoo sen loppuneen. - Kaijuttimien kierto johtui ääniasetuksista avaruusaseman ja Starlinerin välillä

Avaruusaseman äänisysteemi yhdistää useita eri avaruusasemia sekä moduuleja. - On normaalia kokea ääniä ja (äänen) kiertoa, NASA:lta kerrottiin. Kaikki eivät NASA:n selitystä kuitenkaan usko ja se tuntuu asian peittelyltä. Astronautti Butch Wilmore itse ihmetteli ääntä ja soitti asiasta NASA:n maanpääliseen johtokeskukseen, jossa oltiin myös huuli pyöreänä asiasta. Alla olevalla videolla lyhyt uutisraportti, jossa kuullaan äänite, johdon ja Butchin välisestä keskustelussa, jonka aikana äänipulssi myös kuuluu.

Linkki uutisraporttivideoon: https://www.youtube.com/watch?v=hDzCNxyKKM4 NASA kertoo erilaisten äänien sekä kierron olevan normaalia, silti vastaavanlaista pulssia ei ole tiedettävästi ennen kuulunut ja myös astronautti Butch Wilmore oli asiasta selvästi hämillään. Galaktisen Federaation maan päälliseksi lähettilääksi ilmottautunut Elena Danaan, joka on yhteyksissä Galaktisen Federaation komentajaan Thor Haniin, kertoo videoraportillaan seuraavaa.

Elena Danaan saa tietoa Thor Hanilta koskien kommunikaatiota avaruuskapselin kanssa

Alla suomennos Elenan saamasta viestistä, lähettäjänä Galaktisen Federaation laivueen komentaja Thor Han, 1. syyskuuta 2024. Thor Han: - En ollut osallisena tässä operaatiossa, mutta meidän kommunikaatioinsinööriemme on pitänyt hieman leikkiä ja lähettää tämä pulssi häiritsemään Maan avaruusaseman kommunikaatiomoduulin kanssa, joka kommunikoi Maan kanssa. Teidän kommunikaatiosysteemiemme häirintä on yksi elementti osana paljastussuunnitelmaa (avaruuselämän julkistamista), jota olemme panneet toimeen. Tällaista tulee olemaan lisää ja se tottakai tullaan epätotuudenmukaisesti kieltämään/debunkkaamaan niiden taholta, jotka ovat vielä hallinnassa, joiden ei pitäisi olla. Tämä pulssi on avaruusalus luokitus 4:n koneen ytimestä.

Elena Danaan: - Mikä/millainen on luokka 4:sen alus? Thor Han: - "Animoitu (elossa) plasmisella tietoisuudella, niin kuin intergalaktisen federaation arkit tai alukset. USA:n armeijan alajaostojen salaisissa operaatioissa toiminut nimimerkki JP, kertoo Elenalle, miten pulssi kuulosti juuri sellaiselta jonka hän on kuullut, maan ja veden alaisissa arkeissa/aluksissa ollessaan ja varmistaa sen tulevan alusten ytimestä. - Tuo ääni palautti minulle väläyksiä muistoista, kun olin Atlantin meressä olevan arkin sisällä ja näin siellä kristallin ja tunsin miten alus on orgaaninen elävä olento ja kuulin siellä pulssittavan samanlaisen äänen. Tunsin miten koko kehoni värisi, tunsi ja otti yhteyden siihen Atlantin avaruusarkkiin. Joten se ääni muistuttaa todella samanlaiselta avaruusarkin kanssa, JP raportoi Elena Danaanille. GF:n laivaston komentaja Thor Han korosti Elenalle, että tapaus Maavalmisteisen Starliner kapselin sekä ISS:n kanssa ei ollut sattumaa. - En ollut mukana tuossa operaatiossa, mutta varmistin asian meidän tiimiltämme. Kyseinen tehtävä toteutettiin korkean tiedeupseerin Thenetorin (kirjoitusasu ei välttämättä oikea) toimesta. Pulssi on lähetetty orgaanisen aluksen tietoisuudesta... Pulssi on elävän ja itsetietoisen koneen ytimestä, jota kutsumme luokka 4 teknologiaksi, Thor Han kertoi Elenalle. - Maailmojen Galaktinen Federaatio ei yleensä käytä tällaista teknologiaa, ainoastaan huippukehittyneet GF:n jäsensivilisaatiot käyttävät tällaista teknologiaa aluksissaan... se oli osa paljastusprojektia... Thor Han vielä tarkensi Elenalle. Elena Danaan kertoo asiasta lisää uutisraportillaan.

Jos video ei näy, katso se tästä linkistä: https://www.youtube.com/watch?v=06YtaywK50g

Elenan tietolähteen JP:n, sekä Galaktisen Federaation komentajan mukaan, kyse on siis kommunikaatiosta, interferaatiosta Starlinerin ja ISS:n ihmisten kanssa, tarkoituksena herätellä Maaporukoita, osana avaruuselämän paljastamista. Elämme hienoja aikoja. Lähteet: Sky News, The Guardian, Elena Danaanin video - Star Nation News 46

Jos koit artikkelin mielenkiintoiseksi, olisi hienoa jos jaat sitä eteenpäin. Kiitos. 🙏      Kiinnostaako sinua SGL:n jäsenyys? Jos haluat tukea avaruuselämästä sekä avaruuskulttuureista uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit hankkia Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyden. Lisää jäsenyyksistä täällä.

sgl logo