Writer's pictureWespa

Helsingissä kuvattiin kirkas UFO - Mitä näkyy videolla?

Päivitetty: 3 päivää sitten

Suomalainen mies ja nainen menivät bongaamaan torstai iltana 17.10.2024 ilmassa tapahtuvia asioita. Tarkoituksena oli saada kuviin komeetta, mutta komeettaa ei näkynyt. Projekti muuttui sitten ufobongaukseksi, joka oli illan intentio. Ilmeisesti pyyntöön vastattiin, sillä videokuvaan taltioitui keltainen kirkas valopallo.

Keltainen valopallo UFO Helsingissä

Kello oli 21:20 ja oli saavuttu Ullalinnan laiturille Helsingissä. Yhtäkkiä taivaalle ilmestyi iso kirkas valopallo. UFO oli silmin havaittavissa ja paljon isompi kuin muut ympäristön valot, kuten esim. tähdet. - Olimme menneet tähtitornille, mutta sää oli liian pilvinen Atlaksen (komeetta) havannoimiseen kunnolla tai juuri lainkaan. Menimme siitä sitten Ullalinnanlaiturille istumaan hetkeksi. Valot ilmestyivät ehkä 10 minuutin istumisen jälkeen. Ensin tuntui siltä, että Anneli (nimi muutettu) oli jo valmiiksi vieressä vastaanottamaan avaruusvieraita ja tämä tuli siihen kuin kutsuttuna. Hämmentävä tilanne. -paikalla ollut Jarmo (nimi muutettu) kommentoi tilannetta. Paikalla näkyi valoja ja Anneli (nimi muutettu) päätti ottaa esille Samsung Galaxy S23 puhelimensa ja rupesi kuvaamaan kohdetta. Alla leikattu video, noin 5 minuutin materiaalista (ääniraita jossa kuuluu taustapuheet poistettu anonyymiteetin suojelemiseksi).

Jos video ei näy, voit katsoa sen tästä linkistä: https://youtu.be/-_Sfx_budlI Kirkkaan keltaisen valopallon lisäksi videolla näkyy kaksi pienempää punaista valoa jotka näyttävät tulevan keltaisesta valosta. Videokuvaus oli suunnattu Lonnan ja Vasikkasaaren suuntaan. Jarmo arvioi, että valoilmiö saattoi tulla Santahaminan varuskunta-alueelta, joka sijaitsee Vasikkasaaren takana. Anneli oli tapahtumasta positiivisesti hämillään.

- Siis ei sanoiksi voi pukea! Ihan täpinöissä himassakin ja koska meillä oli todella hyvät värähtelyt valmiiksi! - Jälkeiset fiilingit oli koko illan ja yön ihan sanoinkuvaamatonta kiitollisuutta

Hän antaa myös vinkin ufobongaukseen ja avaruusväen kutsumiseen.

- Jos haluat aidosti oikeasti kutsua heidät, mikä oli myös meidän intentio, sun on oltava pyyteettömällä ja puhtaimmilla rakkauden värähtelytaajuuksilla ja hiljaa pyytää heidät tervetulleeksi, ilman että kuitenkaan odottaisi mitään

Jarmo kommentoi asiaa vielä seuraavasti. - Se (valoilmiö) herätti rationaalisessa puolessani ensimmäisenä juuri sellaisen ajatuksen, että NATO:n ydinaseharjoitukset saattavat liittyä jotenkin asiaan. USA jakaa Suomelle uusia teknologioita, joita Santahaminassakin varmasti testaillaan. Ja ihan varmasti myös avaruusvieraiden taholta seurataan, millä tavalla Suomi on lähtenyt mukaan USAn keppihevoseksi. Ilmiö vaikutti molempien loppuillan fiiliksiin. - Ei todellakaan ollut turha reissu, vaikka Atlasta ei nähtykään -Jarmo kommentoi Lopuksi vielä alkuperäinen kokovideo (poistetulla ääniraidalla).

Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä: https://youtu.be/slAL2WbsXIE Suuri kiitos ilmiöstä raportoineille naiselle ja miehelle. Voit tukea toimintaamme jakamalla artikkelia, tai liittymällä Suomen Galaktisen Liiton jäseneksi. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä.

SGL jäsenlehdet - 528 Hz

Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia videoita ja äänitteitä).

SGL Logo

1 733 katselukertaa0 kommenttia